Gå til indhold

Borgere kan nu sende fuldmagter digitalt til Ankestyrelsen

Ankestyrelsen lancerer ny digital fuldmagtsløsning. Dermed kan borgere med en klagesag nu sende fuldmagter digitalt. Det sker via borger.dk. Den nye fuldmagtsløsning træder i kraft i dag den 5. juli 2021.

Indtil i dag har borgere, der ønsker at give fuldmagt i deres sag til en anden part, skulle sende fuldmagten til Ankestyrelsen med post.

Med en ny digital løsning bliver det nu langt nemmere at sende fuldmagter til styrelsen, da det fremover kan klares digitalt på borger.dk.

Det vil stadig være muligt at indsende fuldmagten fysisk.

Den nye digitale løsning er testet af borgere i en række brugertests.

Sidst opdateret 07.07.2021

Ring: 33 41 12 00 mandag til fredag klokken 9-15

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring