Har du kontaktet Ankestyrelsen for nylig, beder vi dig gøre det igen
Ankestyrelsen opfordrer derfor til at sende meddelelserne til os igen via vores elektroniske kontaktformularer. De virker nu.
Du skal skrive til os igen, selv om du har fået et skærmbillede eller svar med beskeden ”Tak for din henvendelse”.
(problemerne gælder ikke henvendelser via sikkermail)
En teknisk fejl betyder desværre, at vi ikke har fået de oplysninger, som borgere eller andre har skrevet til os på formularerne i de her link:
- Kontakt Ankestyrelsen
- Kontakt Ligebehandlingsnævnet
- Kontakt Adoptionsnævnet
- Underret om et barn eller en ung
- Klageskema – Ligebehandlingsnævnet
- Venteliste til børnegruppe
- Ansøgningsskema til Fællesfonden til støtte for børne- og ungdomsforsorg
Det gælder kun disse kontaktformularer og ikke mail eller telefonopkald til os.
Løsningerne virkede ikke fra og med den 5. april til og med den 17. april i år.
Den tekniske fejl har betydet, at vi ikke har fået henvendelserne, og oplysningerne er automatisk blevet slettet.
Gælder ikke sikker mail
Fejlen har ikke haft betydning for henvendelser via sikkermail eller det digitale ankeskema, som blandt andet kommunale sagsbehandlere bruger. Du behøver derfor ikke sende oplysningerne igen, hvis du har brugt en af de løsninger.