Gå til indhold

Modtager du ikke Digital Post? Måske er din app til E-boks eller Digital Post ikke opdateret

Vi modtager henvendelser fra borgere, som har problemer med at læse Digital Post. Dette på trods af, at de måske endda har modtaget en sms-notifikation om ny post. Problemet kan skyldes, at du ikke har den seneste version af e-Boks- eller Digital Post-appen.

Det kan du gøre som borger:

  • Opdater e-Boks-app eller Digital Post-app i Play Butik eller App Store
  • Læs brevene på e-Boks' hjemmeside på en PC
  • Læs på Borger.dk på en PC
  • Hvis intet af ovenstående hjælper, kan man kontakte det samlede supporttilbud for borgere på tlf.nr: 33 98 00 33


Vi modtager tilsvarende henvendelser fra virksomheder, som oplyser om problemer med at læse Digital Post.

Det kan en virksomhed gøre:

  • Opdater e-Boks-app eller Digital Post-app i Play Butik eller App Store
  • Læs brevene direkte på e-Boks eller Mit.dk's hjemmeside på en PC
  • Læs brevene på Virk.dk på en PC
  • Hvis man bruger et modtagersystem til at hente digital post med, skal man kontakte udbyderen af systemet og bede dem om hjælp til fejlsøgning
  • Hvis intet af ovenstående hjælper, kan man kontakte det samlede supporttilbud for virksomheder på tlf.nr: 33 98 00 30

Sidst opdateret 11.04.2022

Ring: 33 41 12 00 mandag til fredag klokken 9-15

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring