Gå til indhold

Ankestyrelsen får ny Digital Post-løsning den 21. marts 2022

Den nye Digital Post-løsning betyder, at du i overgangsperioden, som løber fra den 18. marts 2022 til den 21. marts 2022, skal kontakte os via vores kontaktformular.

Ligesom resten af Danmark skal Ankestyrelsen have en ny Digital Post-løsning. Overgangen til det nye system betyder, at Ankestyrelsen hverken kan sende eller modtage digital post i en periode. Perioden begynder fredag den 18. marts klokken 17.00 og slutter mandag den 21. marts klokken 9.00. I den periode bliver der ikke sendt digital post fra Ankestyrelsen, ligesom det ikke vil være muligt at logge på og skrive til os fra e-Boks.

Kontakt i overgangsperioden

Du kan kontakte Ankestyrelsen i overgangsperioden mellem den 18. marts klokken 17.00 og mandag den 21. marts kl. 9.00. Det gør du ved at bruge vores kontaktformular, som du finder her: Kontaktformularen

Læs Digital Post flere steder

Som borger kan du som noget nyt læse Digital Post fra offentlige myndigheder flere steder. Du kan fortsat læse Digital Post på borger.dk og i e-Boks, og derudover kan du også læse din post i Digital Post-appen og på mit.dk. Du kan naturligvis frit vælge, hvor du vil læse posten.

Som virksomhed kan du læse Digital Post fra offentlige myndigheder på Virk.dk og i Digital Post-appen.

Til dig, som er fritaget for Digital Post

Er du fritaget for Digital Post i dag, så forbliver du fritaget i fremtiden. Du skal ikke gøre noget for at blive ved med at være fritaget, når ny Digital Post træder i kraft.

Sidst opdateret 11.03.2022

Ring: 33 41 12 00 mandag til fredag klokken 9-15

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring