Ankestyrelsen får ny Digital Post-løsning den 21. marts 2022
Ligesom resten af Danmark skal Ankestyrelsen have en ny Digital Post-løsning. Overgangen til det nye system betyder, at Ankestyrelsen hverken kan sende eller modtage digital post i en periode. Perioden begynder fredag den 18. marts klokken 17.00 og slutter mandag den 21. marts klokken 9.00. I den periode bliver der ikke sendt digital post fra Ankestyrelsen, ligesom det ikke vil være muligt at logge på og skrive til os fra e-Boks.
Kontakt i overgangsperioden
Du kan kontakte Ankestyrelsen i overgangsperioden mellem den 18. marts klokken 17.00 og mandag den 21. marts kl. 9.00. Det gør du ved at bruge vores kontaktformular, som du finder her: Kontaktformularen
Læs Digital Post flere steder
Som borger kan du som noget nyt læse Digital Post fra offentlige myndigheder flere steder. Du kan fortsat læse Digital Post på borger.dk og i e-Boks, og derudover kan du også læse din post i Digital Post-appen og på mit.dk. Du kan naturligvis frit vælge, hvor du vil læse posten.
Som virksomhed kan du læse Digital Post fra offentlige myndigheder på Virk.dk og i Digital Post-appen.
Til dig, som er fritaget for Digital Post
Er du fritaget for Digital Post i dag, så forbliver du fritaget i fremtiden. Du skal ikke gøre noget for at blive ved med at være fritaget, når ny Digital Post træder i kraft.