Gå til indhold
Sådan behandler vi din sag
Forløbet fra Ankestyrelsen får din klage, til vi behandler og afslutter din sag
Til borgere
Her kan du få generel information om at klage til Ankestyrelsen.
Vi har fundet 17 resultater med emnet Til borgere. Viser 1 - 10
Film og infografik
Se korte film om din sag hos os, om at ringe til Ankestyrelsen og om hvem vi er.
Klagefrister
Du skal klage inden for en særlig frist.
Sagsbehandlingstider
Ankestyrelsen behandler cirka 50.000 sager årligt.
Sagsbehandlingstider
Ankestyrelsen behandler cirka 50.000 sager årligt
Klagevejledning og tidsfrister
Hvis du vil klage, skal du følge klagevejledningen
Vil du klage?
Du kan ofte klage til Ankestyrelsen, hvis du er utilfreds med en afgørelse, for eksempel fra din kommune.
Sådan behandler vi din sag
Forløbet fra Ankestyrelsen får din klage, til vi behandler og afslutter din sag
Ankestyrelsens Beskæftigelsesudvalg
Ankestyrelsens Beskæftigelsesudvalg træffer afgørelse i klagesager fra flere forskellige underinstanser.
Hvad er en afgørelse?
En afgørelse fra Ankestyrelsen kan have forskellige udfald.

Ring: 33 41 12 00 man-tirs og tors-fre kl. 9-15. Onsdag lukket

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring