Gå til indhold
Sådan behandler vi din sag
Forløbet fra Ankestyrelsen får din klage, til vi behandler og afslutter din sag
Til borgere
Her kan du få generel information om at klage til Ankestyrelsen.
Vi har fundet 17 resultater med emnet Til borgere. Viser 11 - 17
Hvad er en principmeddelelse og en principafgørelse?
Ankestyrelsen udsender principielle afgørelser som principmeddelelser.
Sagsbehandlingstider
Ankestyrelsen behandler cirka 50.000 sager årligt
Fuldmagter
Du kan give fuldmagt til, at andre hjælper dig, mens vi behandler din sag i Ankestyrelsen. Fuldmagten kan gives enten digitalt eller sendes til Ankestyrelsen med posten.
Klagefrister
Du skal klage inden for en særlig frist.
Film og infografik
Se korte film om din sag hos os, om at ringe til Ankestyrelsen og om hvem vi er.
Sagsbehandlingstider
Ankestyrelsen behandler cirka 50.000 sager årligt.

Ring: 33 41 12 00 man-tirs og tors-fre kl. 9-15. Onsdag lukket

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring