Gå til indhold
Sådan behandler vi din sag
Forløbet fra Ankestyrelsen får din klage, til vi behandler og afslutter din sag
Til borgere
Her kan du få generel information om at klage til Ankestyrelsen.
Vi har fundet 17 resultater med emnet Til borgere. Viser 11 - 17
Hvad er en principmeddelelse og en principafgørelse?
Ankestyrelsen udsender principielle afgørelser som principmeddelelser.
Hvad er beskikkede medlemmer?
Beskikkede medlemmer er med til ankemøderne hos os for også at tage hensyn til den almindelige opfattelse i befolkningen.
Hvad er et ankemøde?
På et ankemøde bliver der afgjort sager på bestemte områder
Hvornår bruger Ankestyrelsen lægekonsulenter?
Lægekonsulenter er erfarne speciallæger, der er ansat i Ankestyrelsen ved siden af deres hovedbeskæftigelse.
Spørgsmål og svar om klager
Generelle spørgsmål og svar om sagsbehandling og afgørelser i Ankestyrelsen
Fuldmagter
Du kan give fuldmagt til, at andre hjælper dig, mens vi behandler din sag i Ankestyrelsen. Fuldmagten kan gives enten digitalt eller sendes til Ankestyrelsen med posten.
Til borgere
Her kan du få generel information om at klage til Ankestyrelsen.

Ring: 33 41 12 00 mandag til fredag klokken 9-15

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring