Gå til indhold
Sådan behandler vi din sag
Forløbet fra Ankestyrelsen får din klage, til vi behandler og afslutter din sag
Til borgere
Her kan du få generel information om at klage til Ankestyrelsen.
Vi har fundet 17 resultater med emnet Til borgere. Viser 1 - 10
Til borgere
Her kan du få generel information om at klage til Ankestyrelsen.
Vil du klage?
Du kan ofte klage til Ankestyrelsen, hvis du er utilfreds med en afgørelse, for eksempel fra din kommune.
Klagevejledning og tidsfrister
Hvis du vil klage, skal du følge klagevejledningen
Spørgsmål og svar om klager
Generelle spørgsmål og svar om sagsbehandling og afgørelser i Ankestyrelsen
Sådan behandler vi din sag
Forløbet fra Ankestyrelsen får din klage, til vi behandler og afslutter din sag
Hvornår bruger Ankestyrelsen lægekonsulenter?
Lægekonsulenter er erfarne speciallæger, der er ansat i Ankestyrelsen ved siden af deres hovedbeskæftigelse.
Hvad er et ankemøde?
På et ankemøde bliver der afgjort sager på bestemte områder
Hvad er beskikkede medlemmer?
Beskikkede medlemmer er med til ankemøderne hos os for også at tage hensyn til den almindelige opfattelse i befolkningen.
Ankestyrelsens Beskæftigelsesudvalg
Ankestyrelsens Beskæftigelsesudvalg træffer afgørelse i klagesager fra flere forskellige underinstanser.
Hvad er en afgørelse?
En afgørelse fra Ankestyrelsen kan have forskellige udfald.

Ring: 33 41 12 00 man-tirs og tors-fre kl. 9-15. Onsdag lukket

Adresse: Ankestyrelsen, 7998 Statsservice

Mail: ast@ast.dk

Sikker mail: sikkermail@ast.dk

Tilgængelighedserklæring